6 september 2024 Braderie Vrijbuitersspullen,

Braderie Vrijbuitersspullen, neem een tas mee!

30 augustus Voorstellen + rondleiding Buurthuis Morgenstond

Voorstellen + rondleiding Buurthuis Morgenstond,

verzamelen om 19.30 uur

1 e Eeldepad 3a,

2541 JG  Den Haag.

12 juli 2024 Speurtocht en snacken

This is a text block. Click the edit button to change this text..

12 juli 2024 Speurtocht en snacken

Speurtocht en snacken

5 juli 2024 Europot

Europot en muziekcafé

Eten vanaf 19 uur, de koks voor vanavond zijn Gerrit, Corine en Ome Piet

4 euro per Persoon
Aanmelden via 06-41008141

20 t/m 23 juni 2024 FIETSWEEKEND

Zomer/Fietsvakantie 2024 Van 20/6 t/m 23/6

We gaan dit jaar voor de 4ekeer naar De Bosbeek in Bennekom  op de Veluwe. We zijn dan even, voor een paar dagen weer in  een mooi natuurgebied. De reis er naar toe duurt als alles meezit  ongeveer anderhalf uur. Het is een mooi huis in een bosrijke  omgeving. Hier kun je lekker buiten relaxen op het terras en van  de natuur genieten. De mooie omgeving is ook erg geschikt om  fietstochten te maken. Dat gaan we dan ook doen en iedere dag  zit er een activiteit in. Over de activiteiten gaan we nog geen  mededelingen doen, dat blijft een verrassing.

De verzorging is net als vorig jaar weer volledig, dat wil zeggen  volpension (ontbijt, lunchpakket en diner) en de koffie, thee en  een drankje met hapje is inbegrepen.  We gaan met een vertrouwde (begeleiders)groep, die ook koken, dus dat gaat goedkomen.

Het vervoer wordt net als 2 jaar geleden weer geregeld door  wijkagent Linda.

Tot slot; reken er maar op dat het weer een actieve vakantie  wordt, met name overdag. We gaan er met z’n allen iets leuks  van maken, waar nog heel lang over nagepraat zal.

De kosten voor het hele weekend uit en thuis/geheel  verzorgd zijn:

Leden: € 195,– voor 4 dagen.

Inschrijving/betaling

Graag snel aanmelden door middel van het aanmeldingsformulier. Voor zo’n prijsje kan je haast niet thuis blijven.

Wil je mee wacht dan niet en meld je aan.  Je kunt je opgeven met het bijgesloten aanmeldingsformulier. We hebben een optie genomen voor 20 personen  en dat is inclusief de begeleiding. Dat betekent wel dat je  aanmelding ZO SPOEDIG MOGELIJK binnen moet zijn.

14 juni 2024 Bowlen in Ockenburg

Bowlen in Ockenburg, verzamelen en inschrijven om 19.30 uur (wees op tijd), bowlen van 20.00 tot
21.30 uur voor max. 15 personen.

7 juni 2024 Europot en ALV

Europot eten aansluitend een Algemene Leden Vergadering