Activiteiten

We zijn een gezelligheidsvereniging en houden iedere vrijdagavond een soos in ons clubhuis in de Helmersstraat, Den Haag.
We organiseren diverse activiteiten, zoals sjoelen, darten en bingo. Verder houden we regelmatig thema-avonden, knutselavonden en disco.
De buitenactiviteiten zijn onder andere bowlen, zwemmen, korfballen en een keer per jaar een strandBBQ en algemene ledenvergadering met BBQ. Bovendien gaan we zeker een keer per jaar naar een voorstelling in de schouwburg en maken we thema-stadswandelingen.

Eens in de 3 weken koken we met en voor elkaar. De ‘Europot’ bestaat vaak uit een drie-gangendiner. Ook dit doen we in ons clubhuis.
Niet te vergeten; we organiseren elk jaar zelf de wintersportvakantie waar we de leden (indien nodig) het skiën leren. In januari gaat de groep een weekje naar Vals.
In de zomer gaan we een aantal dagen op fietsvakantie in Nederland. Steeds met een andere bestemming, zodat we weer wat nieuws kunnen ontdekken.